Sunday 16 March 2014

Jualan Kek Lapis Termurahhhh..

Bismillahirahmanirahim..

Hee, entry kali nih akan membuktikan bahawa aku nih orang Sarawak tulen tanpa celup..haha..anyway, aku nak start berbisnes walaupun mungkin masa merangkak2 lagi..hee..nawaitu nak cari duit lebih untuk perkahwinan yang kian menghampiri selain nak tulong encik tunang aku wooo..takkan nak lepas tangan jew kan..kan..memang tak a..memang tak!!

Ok..see..kebolehan aku terletak sejauh mane aku promote barangan jualan aku kali nih..jom kita mulakan niat murni aku nih..ahaks!

Mariii.mariiii..mariii..jualan murah ini tahun lorrr..KEK LAPIS SARAWAK yang terkenal seantero dunia..nak order jangan order kat orang len..mehhh arrr order kat aku..kek lapis ape yang ada? Semua adaaaa...sedappp banget seh..

Senarai kek yang ada..
1. Kek Batik Basahan
2. Kek Cheese Ais Cream
3. Kek Coklat Cheese
4. Kek Cheese
5. Kek Lapis Horlick
6. Kek Lapis Oreo
7. Kek Madu Belang
8. Kek Puncak Kasih
9. Kek Nurkasih
10. Kek Pandan
11. Kek Masam Manis

Ada yang aku wat sendirik..ada jugak aku ambik ngan orang len kalau2 ada yang uolls order takdak dalam senarai..bajet aku nih bersungguh2 la nak wat bisnes nih..tunang contoh tau *bersinar2 mata beta*..cehhh, pujian melambung untuk dirik sendirik..hehe..

Apepon dimana ada kemahuan, disitu ada jalan..majulahhhh..!!penah uolls tengok aku semngat gilerrr cam nih? Tak pernah kan..kan..haaa..nih la membuktikan betapa aku menginginkan sokongan dari uolls semua..

Hukhuk..aku punya semangat promote sampai luper sih untuk gtau harga bapeww..murah jew..

Harga:    RM17 (saiz kek~8"x2.6"x2.3")
                RM70 (saiz kek~8"x8"x2.3")
Postage: RM7(untuk satu kek)
* Untuk setiap pembelian lebih dari 10, akan dapat 1 percuma kek..hanya bayar postage jew..

Nahhh..tunggu ape lagik? Order cepat2 yew..

Email kepada star_fisabilillah@yahoo.com @ whatsapp 01125770265 untuk sebarang pertanyaan..konpem saya balas cepat..uwaa..sokongan uolls semua amat aku hargai..sobs..sobs..terharuuu..nanti sample kek aku post kemudian yeww..

#Pray4MH370

Thanks to read this entry...♥♥



No comments:

Post a Comment