Tuesday 11 June 2013

~ Rutin Harianku ~

Bismillahirahmanirahim..

Rutin harianku, macam best jew bla baca tajuk nih kan, namun perkongsian yang ingin aku sampaikan bisa memberikan nafas lega dihatiku, in shaa Allah. Kehidupan yang dilalui ibarat tiada penghujung, pergi kerja awal pagi, balik plak lewat2 malam (kadang-kadang jew balik awal...). Hurmm..bagaikan tiada life..kadang-kadang hari minggu tiada ruang untuk bernafas..begitulah kehidupan kita sebagai manusia..mungkin tanpa kita sedari, ada insan yang terasa..ada keluarga yang terasa kehilangan sejenak kelibat kita..

Eyhhh..sampai terlanggar tiang tue..hehehe..

Apepun hidup kena diteruskan..namun tekadku, in shaa Allah disini aku sekadar mencari pengalaman..untuk meneruskan rasanya tidak mungkin kerana aku mahu berbakti dan buat yang terbaik buat 'imamku'..berbakti disini bermakna ada masaku untuknya, bukan seperti lifeku di zaman bujang ini..muahahaha..

Maksudnya ada masa aku untuk berbual dan mendengar masalahnya, ada masa untukku memasak untuknya, ada masaku untuk berkongsi rutin harianku untuknya..ada masa untuk bersama anak-anak(gatal ko cah!..hehehe) dan yang penting dan teramat penting ADA MASAKU UNTUK BERJEMAAH BERSAMANYA(Sang Suami tercinta..) DALAM MENITI ARUS KEHIDUPAN MENUJU ABADI.       


Juga nanti in shaa Allah bersama bakal ulama' kami..amiiinnn ya  Allah..semoga berkekalan hingga ke Syurga...
* sweetnyaa~~hahaha..amiiinnn ya Allah..

Inilah perjalanan hidupku..

* Terima Kasih kerana sudi membaca ya..



No comments:

Post a Comment